Оновлений Maserati Ghibli стартує з 2-літровим мотором на 325 к.с. та 420 Нм крутного моменту у гібридному виконанні. Як ми вже і казали це абсолютно нова розробка, яка дозволить італійському седану преміум класу протриматись на ринку ще декілька років. Крім високих показників потужності цей мотор забруднює атмосферу на 25% меньше ніж 6-циліндровий двигун. В парі з автоматичною коробкою перемикання швидкостей він здатен прискорити Ghibli з 0 до 100 км/год лише за 5,7 секунд. Реалізація гібридного мотора пов҆ язана з використанням ремінного стартер-генератора, який підзаряжає окремий акумулятор, а він в свою чергу слугує живленням для електричної турбини. Перевагою такої системи є її незначна вага та вдале розташування акумулятора.
На задній вісі розташований блокуючий диференціал та 8-ступеневий автомат. Додаткові доработки отримала вихлопна система рестайлінгового Maserati Ghibli, яка не потребує використання одаткового звукового супровіду з штатних колонок в середині салону. Зовнішній вигляд оновленого седану виявився досить підтянутим та самобутнім, і зміні приховані в деталях. Крім нових бамперів та світлодіодних фар головного світла можна виділити оновлену радіаторну решітку, нові колісні диски та новий колір кузова під назвою Grigio Evoluzione.
В салоні новачка помітно значно більше змін і всі вони направлені на підвищення якості та функціональності автомобіля. Італійці переглянули підхід до матеріалів які використані в обробці інтер҆ єру та вклали багато сил в оновлення інформаційно-розважальних систем та мульимедія. Розкіш та стиль – головні чесноти оновленого Ghibli. На центральній консолі розмістився повністю новий 10,1-дюймовий екран системи Maserati Connect з підтримкою сучасних сервісів та розваг.
Практичність та комфорт залишились на високому рівні, тому модернізувати ці аспекти італійці не стали. А головне що вдалося зберігти базові ціни на рівні попередника. Так, новачок на європейському ринку коштує від 65 тисяч євро.